noun_Email_707352 noun_917542_cc Map point Play Untitled Retweet Group 3 Fill 1 Play
Portrait of young female athlete wearing sport jacket listening portable music player outdoors during the training session in the morning

Vuosikertomus 2021

Reinventing the world for good

Lataa vuosikertomus 2021

Tutustu Tietoevryn vuosikertomukseen 2021!

Voit ladata koko vuosikertomuksen, taloudellisen katsauksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä interaktiivisina pdf-tiedostona tältä sivulta.

Lataa raportit

Taloudellinen katsaus

Hallinto- ja ohjausjärjestelmäselvitys

Toimitusjohtajan katsaus: Digitaalisen tulevaisuuden mahdollistaja – uusi strategia ja identiteetti vauhdittajina

Vuoden 2021 aikana otimme monia tärkeitä edistysaskelia Tietoevrynä: saimme päätökseen kaksivuotisen integraatio-ohjelmamme sekä julkistimme yritykselle uuden suunnan uuden strategian ja uudistetun brändi-identiteetin myötä. Toteutimme tämän poikkeuksellisissa olosuhteissa pandemian ja henkilöstömme laajamittaisen etätyön jatkuessa maailmanlaajuisesti – tilanteessa, jossa tarjoamiemme luotettavien digitaalisten palveluiden merkitys yrityksille ja yhteiskunnalle korostui entisestään.

Lue lisää sivulta 4

Tietoevry julkistaa uuden strategiansa – liiketoimintojen erikoistuminen laajentumisen ajurina

Tietoevry julkisti uuden strategiansa, jonka tavoitteena on kasvattaa yhtiön asiakkailleen tuottamaa arvoa ja tukea yhtiön kasvua erikoistumisen kautta. Taustalla on pilviteknologioiden yhä laajentuvaan hyödyntämiseen pohjautuva toimialan murros, joka luo yhtiölle uusia mahdollisuuksia. Tietoevry keskittyy liiketoiminnoissaan pilvinatiiveihin palveluihin, datan hyödyntämiseen, ohjelmistojen tuotekehityspalveluihin sekä skaalautuviin ohjelmistoratkaisuihin. Sovellushallinta- ja infrastruktuuripalvelujen alueella yhtiö näkee kumppanuudet keskeisenä keinona kehittää liiketoimintaa.

Tutustu Tietoevryn vastuullisuustyöhön

Tietoevryn vastuullisuusraportti julkaistiin osana englanninkielistä vuosikertomustamme. Tavoitteemme on luoda entistä suurempaa arvoa yhteiskunnalle, asiakkaillemme ja osakkeenomistajillemme, sekä inspiroivan, jokaisen kehitystä tukevan työyhteisön henkilöstöllemme. Tutustu raporttiin ja vastuullisuustyöhömme.

Lue vastuullisuusraportti (englanniksi)

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä Jaa LinkedInissä